CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

TOLONG KLIK

Wednesday, March 7, 2012

KEJOHANAN OLAHRAGA MRSM MUKAH 2012-part 1







Huhhhh...penatnye bersukan...yo la tuh...budak-budak yang bersukan chegulin yang  ponek lobih  (penat lebih)..penat menontonnya.Ape taknya sehari setengah duk menonggok kat pavillion menengok diorang berolahraga. Sampai terbakar la kulit chegulin nih, nasib tak melecur jer..klo tak sapo nak jawab?????




 Sebelum berlari kita bersenam seni dulu yer...( lagu zapin )





 Tu diee angkat tangan tinggi2 lagi yer..dah macam nak terbang jer ni. Mentang2 rumah sukan semua nama burung..Senam seninyer pun ala2 nak terbang jugak..




 Aduhhh...sekarang kita berkepak2 pulak yer..ayuhh 1..2...1..2..lagiiii




 EHHH...budak2 kat depan tu sampai tergedik2 bontot bersenam seni..cikgu kat belakang siap posing dengan skema lagik..cer..cer..cer..teka..mane satu chegulin????mesti la yang tomel bertudung biru itu..ecehh..





yeee..itu dia atlet-atlet wanita kita sedang bergerak ke tempat pelepasan...pelepasan aper??? pi trek nak mula berlari laaa...





 AJK2 hadiah sedang menyusun2 hadiah untuk para pemenang..Ader jugak antara AJK nih yang bertanding lari dan menang...ala2 menyusun hadiah tuk diri sendiri jugak la ni...




Inilah antara adab dan kesopanan pelajar MRSM yang tak dijual dimana2. Wajib salam n cium tangan cikgu dalam apa situasi pun..Tahniah pada atlet ni..penat diorg ni berlari tau baru bleh dapat pingat tu..






Dapat tangkap dah dua orang budak itam sedang berdatinggg..betul2 depan garisan trek larian pulak tu..ehh..tepi skit kang kene langgar plak.




Piala pusingan untuk Johan keseluruhan sedang di touch up oleh dua org guru yang pakar dalam bab2 hadiah..huhuhu..




 kaler biru - rumah GARUDA




 kaler kuning - rumah KENYALANG




kaler hijau - rumah RAJAWALI


Alamakk!!!! satu rumah lagi tertinggal..tak sempat nak upload rumah kaler merah-HELANG. Tak pa la lagipun tak berapa cantik hiasan rumah diorang tu (ayat  jahat)..Papun nantikan kisah olahraga part 2 plak yer...cheeeeerrs.





Sunday, March 4, 2012

Segmen: "Tambah Follower by NI"







HAI...jom sertai lagi segmen tambah follower...kali ni di ditaja oleh "Segmen Jom Tambah Follower by NI"




sesapa yang berminat nak join segmen ni just picit cursor anda pada banner di atas..

tag pada :