CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

TOLONG KLIK

Pages

Saturday, March 3, 2012

PERTANDINGAN SI MANJA FOTOGENIK PA&MA 2012







Ahad aritu chegu Lin beli majalah PA&MA...Sejak dari pregnen adreanna lagi cheguLin da kumpul majalah PA&MA..Info-info dalam majalah ni amat berguna pada chegu lin.Chegu lin rase majalah PA&MA ni memang sesuai dimiliki oleh bakal2 ibu dan juga yang da punya anak..Yang belum ada anak pun ape salahnya beli jugak coz boleh menambah pengetahuan dalam dunia keibubapaan.Cuma yang tak bestnya majalah ni klo kat Sarawak mahal amat..Klo di semenanjung regenya RM7.50 kt cni Mukah  plak RM10.00..mAHAIKANNNN.....tP sebab da minat sangat ngan majalah ni...ader aku kesah ngan rege????..hehehhe..


majalah PA&MA MAC 2012


Ape yang best dalam ni eik...macam-macam informasi ader terutama hal hal anak2, lebih kepada ilmu parenting la nih ..Best majalah ni..Banyak peraduan plak tuh..Antaranya.....



Best wooo contest nih "Si Manja fotogenik PA&MA"...ader fotografi PERCUMAAAAA!!  untuk si Manja, bagi sesapa yang nak join perlu la bawak borang original dalam majalah PA&MA nih ke Mid Velley Kuala Lumpur pada tarikh tuh...Sesapa yang berminat boleh la mencuba nasib mana nak tau..Si Manja anda cukup fotogenikk..hehehe...Si Manja chegu Lin fotogenik jugak tapi jauh benauuuuu...Dari Mukah Sarawak nak ke KL tU kene 2 kali flight baru bleh smpai..huhuhu...tak pe, kurang la persaingan korangg..hehehe..



Pertandingan untuk anak kembar pun ader!!!! Sesapa yang ader anak kembar bleh la memakaikan pakaian beragam yang comel2 kat mereka..hehehe..Syarat2 pertandingan ader dalam majalah PA&MA nih..korang boleh beli dan tengok sendiri k.."Pertandingan Pakaian Beragam Si Kembar PA&MA 2012"  ni korang boleh pos  borang original dari majalah PA&MA nih...Yang ni pun chegu Lin tak dapat join jugak coz tak der anak kembar....ermmmm..


huhuhu...Mai la beramai2 ke mid velley untuk tengok 3rd Maternity and Children expo ni...Mesti banyak benda yang menarik... terutamanya yang sedang preggy dan yang da ader anak..pe lagi terjah lerrr...k.lah banyakkan benda yang menarik dalam Majalah PA&MA ni..Tu belum lagi info2 yang cukup menarik untuk dibaca oleh bakal2 ibu dan ayah lg tuh..

Moral of the story :  Dapatkanlah majalah PA&MA MAC 2012 nih..x rugiiii...




Tukang promosi MAJALAH PA&MA ,

0 comments: