CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

TOLONG KLIK

Monday, February 27, 2012

BANtuan rakyat 1 MALAYSIA???














 
Ape kejadian nih..mak oii ramainyee orang dalam Maybank..Satu scenario yang luar besa! hanye besa berlaku time dapat gaji atau awal taun untuk kluar deviden ASB.. ari ni penuh sempena ape plak yerr....

tengokkkkk sampai ke luar bank ramainye manusia..sah kene siasat ni coz luar besa nih

ohhh...padan la ramai cz diorang nak tunaikan cek Bantuan Rakyat Satu Malaysia tu rupanyeeee...ingatkan ape kes tadi..klu cam tu  chegu tak terlibat la w/pun rase cam perlu jek bantuan nih...tp LAYAKKKK keww..hehehe..apahal la chegu pi bank arini yekk????huhu sebenarnya chegu pun  nak tunaikan cek yang dah beberapa lama tak tertuani-tunai nih.


Klo da macamni punya ramai tggu turn nak tunaikan cek..nampaknye lain kali saje la..x larat nak tggu.simpan lagi la cek ku ini..Lgpun berapa sangat la cek chegu ni berbanding cek dorang tu yang lagi banyak RM 500 tuuuu..sapa nak bagi..huhuhu..terima kasih lah kat kerajaan Malaysia di atas keprihatinan kepada rakyat yang susah..Tuk chegu Lin tak dak ka...heheheh..

  








0 comments: